برگزاری ششمین دوره مسابقات ملی پایان نامه سه دقیقه ای در بخش دانشگاهی به میزبانی دانشگاه صنعتی امیرکبیر

 | تاریخ ارسال: 1400/10/27 | 

به گزارش روابط عمومی جهد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر، دکتر مهدی ورسه ای از برگزاری ششمین دوره مسابقه ملی پایان نامه سه دقیقه ای در دانشگاه صنعتی امیرکبیر خبر داد.
رئیس جهاددانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر با اعلام این خبر گفت: مسابقه ملی پایان نامه سه دقیقه ای، مسابقه ای جذاب با ویژگی های منحصر به فرد می باشد و دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی در مقاطع تحصیلات تکمیلی را به سمت تولید پایان نامه های کاربردی و محصول محور سوق می دهد.
مهدی ورسه ای با اشاره به سابقه برگزاری این مسابقات در سطح دنیا خاطر نشان کرد: این مسابقات نخستین بار در سال ۲۰۰۸ در دانشگاه کوئینزلند استرالیا انجام شد و در ادامه و رفته رفته به یک مسابقات دانشگاهی در سطح جهان تبدیل شد که در ایران نیز، این مسابقات به همت سازمان انتشارات جهاددانشگاهی و شعب مختلف آن در سطح کشور، هم اکنون در حال برگزاری می باشد.
ایشان در خصوص شکل و نحوه برگزاری این مسابقات افزود: در این مسابقه دانشجویان می بایست در مدت ۳ دقیقه پایان نامه یا پروپوزال خود را به همراه یک تک عکس، به صورت جذاب، گیرا و تا حد امکان به دور از استفاده از واژگان تخصصی  ارائه نمایند.
دکتر ورسه ای در پایان ضمن دعوت از دانشجویان و فارغ التحصیلان تمامی رشته های دانشگاهی جهت شرکت در این مسابقه، در خصوص شرایط ویژه شرکت کنندگان در این مسابقه گفت: در این مسابقات تمامی فارغ التحصیلان مقاطع تحصیلات تکمیلی که پایان نامه خود را از ۹۶ تا مهرماه ۱۴۰۰ دفاع کرده اند یا دانشجویان تحصیلات تکمیلی که تا پایان آبان ماه ۱۴۰۰ پروپوزال خود را به تصویب رسانده اند می توانند شرکت نمایند.
گفتنی است این مسابقات به صورت «حضوری» در بهمن یا اسفند ماه سال جاری در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار خواهد شد. دانشجویان علاقمند می­توانند جهت شرکت در این مسابقه تا روز ۸ بهمن ماه چکیده پایان­نامه/ پروپوزال تصویب شده، به همراه مشخصات فردی و دانشجویی خود را به آدرس  ایمیل gmail.comjd.aut.mosabeghe  یا آیدی ادمین کانال سازمان دانشجویان امیرکبیر به آدرس jd_aut_admin ارسال نمایند. همچنین با مراجعه به کانال سازمان دانشجویان امیرکبیر به آدرسjd_aut اطلاعات تکمیلی و فیلم مسابقات در دوره های پیشین را مشاهده نمایند.