پیام مدیر گروه مهندسی انرژی

 | تاریخ ارسال: 1398/9/12 | 
پیام مدیر گروه مهندسی انرژی
با توجه به روند رو به رشد مصرف انرژی در جهان و به طبع آن تولید گازهای گلخانه ای و گرمایش زمین و همچنین وابستگی اقتصاد جمهوری اسلامی ایران به درآمدهای ناشی از صادرات منابع فسیلی و تاثیرپذیری نظام اقتصادی آن از تحولات بازار جهانی انرژی، مدیریت علمی و تخصصی انرژی همراه با آموزش افراد توانمند در این حوزه به امری اجتناب ناپذیر در کشورمان تبدیل شده است. دانشگاه صنعتی امیرکبیر به عنوان یک دانشگاه پیشرو در صنعت کشور با همکاری چهار دانشکده فیزیک و مهندسی انرژی، مهندسی مکانیک، مهندسی بررق و مهندسی هوا-فضا رشته مهندسی سیستم های انرژی را پایه گذاری کرده و با تکیه بر وجود اساتید مجرب دانشکده های مذکور و تجهیزات آزمایشگاهی در اختیار آنها و همچنین با تکیه بر ارتباط گسترده ای که با صنعت انرژی کشور وجود دارد، مفتخر است که پذیرای دانشجویان علاقمند و توانمند این رشته در مقطع تحصیلات تکمیلی باشد.
دانشجویان عزیز، ابرچالش های زیست محیطی و چالش های اقتصادی موجود در کشورمان امور بدیهی هستند که تا حد زیادی با صنعت بزرگ انرژی درگیر می باشند. لذا این رشته به لحاظ شغلی، آینده ای بسیار روشن و رو به صعود دارد.
از شما دانشجویان عزیز انتظار می رود قدر جایگاه خود را دانسته و از فرصت به دست آمده نهایت استفاده را در جهت توانمند سازی خود داشته باشید.
اعضای محترم گروه و مدیریت گروه مهندسی انرژی همواره مشتاق دریافت پیشنهادات و انتقادات شما عزیزان می باشد.
دکتر سعید طالبی