مدیریت و کنترل پروژه در ورزش (مدیریت و برنامه ریزی در ورزش)

 | تاریخ ارسال: 1399/9/10 | 
 دانشکده مهندسی پزشکی       
 
تحصیلات تکمیلی   (اختیاری)
 
 
عنوان درس: مدیریت و کنترل پروژه در ورزش (مدیریت و برنامه ریزی در ورزش)
 
تعداد واحد       ۳                                                 پیش نیاز 
                                                                                      
 
                                                                           هم نیاز  
        
 

 
رئوس مطالب:
۱. معرفی صنعت ورزش و قابلیت های آن

۲. روش های برنامه ریزی و مدیریت

۳. چگونگی پیشرفت و مراحل گسترش صنعت تجاری و بازرگانی در ورزش

۴. حقوق بازرگانی و محدودیت های اخلاقی در مدیریت ورزش

۵. مباحث جامعه شناختی فعالیت های فیزیکی و ورزشی

۶. تفکر تولیدکننده و مصرف کننده در تجارت ورزشی

۷. سازمان ها و نهادهای مرتبط با تجارت در ورزش و نقش و جایگاه هر یک از آن ها

۸. اصول بازاریابی و طراحی برنامه های بازاریابی در ورزش

۹. روابط اجتماعی در صنعت ورزش
۱۱ . مدیریت رویدادها و حوادث ورزشی
۱۱ . مدیریت و برنامه ریزی در مسابقات ورزشی کشوری، منطقه ای و جهانی

۱۲ . اصول سرمایه گذاری و کسب موفقیت در بازرگانی ورزشی


۱۳ . صنعت توریست ورزشی

۱۴ . بررسی گسترش نمونه های موفق جهانی در مدیریت ورزشی

۱۵ . زمینه های گسترش تحقیقات ورزشی در سطح جهانی

۱۶ . اصول مدیریت و برنامه ریزی در بنگاه ها و باشگاه های ورزشی

۱۷ . زمینه های گسترش و پیشرفت در تجارت و صنعت ورزش

 

مراجع
 
1. Parks Janet B. & Quarterman Jerome, Contemporary Sport Management, Human Kinetics,2003 .
2. Watt D. , Sports Management and Administration, Routledge (UK), 2003
3. Smith A. , Stewart B. , Sports Management, Allen & Unwin, 1999 .
4. Gillentine Andy, Foundations of Sport Management, Fitness Information Technology, 2005 .
5. Masteralexis Lisa Pike, Principles and Practice of Sport Management, Jones & Bartlett Publishers, 2004 .


دفعات مشاهده: 252 بار   |   دفعات چاپ: 72 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر