رئوس مطالب:
۱. معرفی صنعت ورزش و قابلیت های آن
۲. روش های برنامه ریزی و مدیریت
۳. چگونگی پیشرفت و مراحل گسترش صنعت تجاری و بازرگانی در ورزش
۴. حقوق بازرگانی و محدودیت های اخلاقی در مدیریت ورزش
۵. مباحث جامعه شناختی فعالیت های فیزیکی و ورزشی
۶. تفکر تولیدکننده و مصرف کننده در تجارت ورزشی
۷. سازمان ها و نهادهای مرتبط با تجارت در ورزش و نقش و جایگاه هر یک از آن ها
۸. اصول بازاریابی و طراحی برنامه های بازاریابی در ورزش
۹. روابط اجتماعی در صنعت ورزش
۱۱ . مدیریت رویدادها و حوادث ورزشی
۱۱ . مدیریت و برنامه ریزی در مسابقات ورزشی کشوری، منطقه ای و جهانی
۱۲ . اصول سرمایه گذاری و کسب موفقیت در بازرگانی ورزشی
۱۳ . صنعت توریست ورزشی
۱۴ . بررسی گسترش نمونه های موفق جهانی در مدیریت ورزشی
۱۵ . زمینه های گسترش تحقیقات ورزشی در سطح جهانی
۱۶ . اصول مدیریت و برنامه ریزی در بنگاه ها و باشگاه های ورزشی
۱۷ . زمینه های گسترش و پیشرفت در تجارت و صنعت ورزش
مراجع
1. Parks Janet B. & Quarterman Jerome, Contemporary Sport Management, Human Kinetics,2003 .
2. Watt D. , Sports Management and Administration, Routledge (UK), 2003
3. Smith A. , Stewart B. , Sports Management, Allen & Unwin, 1999 .
4. Gillentine Andy, Foundations of Sport Management, Fitness Information Technology, 2005 .
5. Masteralexis Lisa Pike, Principles and Practice of Sport Management, Jones & Bartlett Publishers, 2004 .